Uued ostud

Kuna käimas on allahindlused, siis mõtlesime meiegi, et lähme ja kaeme asja. Eesmärgiks oli küll peamiselt saada riideid Brunole ja Eileenile oleksime tahtnud leida talvesaapaid ja õhukest jopet.

Natukene vastuoluline kombinatsioon, kas pole. Tegelikult on lihtsalt nii, et Eileenil on paks “karukombe” ja  veel soojemaid üleriideid aga õhemad on kõik väikeseks jäänud. Temperatuur on siin aga jätkuvalt tõusuteel, nii et nende paksude riietega pole hetkel midagi teha. Eestisse tulekuks on aga just neid soojemaid asju vaja. Mis aga veel pisikeseks jäänud, on ta praegused talvesaapad. Kumbagi me küll kahjuks seekord poest ei leidnud.

Natukene olen seekord küll ka allahindlustes pettunud, sest odavama keti poed nagu H&M ja Kiabi olid ikka väga mannetu väljapanekuga lasteosakondades.  H&M’is oli allahindluse letis näiteks ainult paar jõuluasja ja suurem osa ülejäänud asju oli sildistatud kui “Uus kollektsioon”. Sinna uude kuulusid suurem osalt asjad, mis seal poes juba aasta aega seisnud on. See selleks 😀
Igatahes saime H&M’ist Eileenile traksid ja juuksekummid. Viimaseid kulub meil ( nii mul kui Eileenil) ikka palju-palju, sest mind on õnnistatud imepärase talendiga kõik sellised asjad ( juuksenõelad, klambrid) ära kaotada kiiremini kui ma neid juurde ostan.
4446
Edasi võtsime me aga suuna Catimini ja Sergent Major poodidesse. Neist esimeses oli küll valik niru kuid Sergent Majoris oleksime me võinud ilmselt tunde veeta. Paraku ei olnud enamikke asju sobivas suuruses. Paar asja me siiski saime.

See kampsun on minu arvates lihtsalt nii armas ja Eileenile täpselt loodud
DSC_0382
Kumbki neist kahest küll allahindluses ei olnud, aga kuna minul on hetkel vaimustus kõigest, millel lillemuster ja Brunol on suur sümpaatia mummude vastu, siis ei jäänud muud üle kui need ära osta.
5924686
Noh ja siis muidugi need jalanõud. Ma avastasin eile, et kõik Eileeni tennised ja muud sedasorti jalanõud on talle väikeseks jäänud ja kui Bruno endale Nike poest pükse ostis, siis sattusin mina nende otsa. Sattusin tähendab siis, et otsisin meeleheitlikult kas neil beebikaupa ka on, aga see selleks.. 😀 Iseenesestmõistetavalt tulid need meiega kaasa, sest noh.. Brunol on Nike ja mul on Nike ja nüüd on Eileenil ka.
2014-01-08 18.54.02
Lisaks tellis eile Bruno ära Eileenile cd mängija, et ta saaks ka oma toas mängides endale juba tuttavaid laule kuulata.
l_21736277
Ühel hetkel tuli meile meelde, et tegelikult tahtsime me ju ise ka riideid ja leidsime ikka üht-teist endale ka.  Eriti vajalik oli see ilmselt mulle, sest mul ausalt ei ole lihtsalt riideid, sest suurem osa ajast kui ma poodides käin, siis ma ei leia midagi mis mulle meeldiks või leian, et asi on räigelt ülehinnatud.

Igatahes läks edukalt ja saime kõik midagi. Eileenile on küll endiselt jopet ja saapaid vaja, aga need tellin ma ilmselt internetist.
Siinkohal küsingi mis on teie lemmik internetipoed kust riideid tellite ( nii lastele kui endale)

7 kommentaari “Uued ostud

    • Ma eile leidsin ühe kiikhobuse, mis on selline, et esiosa on kappav hobune ja istumisosa on nagu tõld, ei tea kas ma tahan seda Eileenile osta või ma tahan seda Eileenile osta ( valikuvariandid on mõlemad head, haha:D)

  1. Tere, mina olen ka cd mängija otsingul ja see on väga vaffa. Minul sama küsimus, kustkohast seda osta saaks? Oleksin vastuse eest väga tänulik.

    • Seda saab ausalt öeldes Prantsusmaalt ühest toidupoest 😀
      Meie enda oma polegi veel saanud, sest poes kust seda tahtsime oli otsas ja hetkel ainuke pood, kus müüakse on meist umbes 700km kaugusel ehk siis peame laskma vist endale mõnel sõbral tuua 🙂

Lisa kommentaar