14.01

Esimene päev LCHF toitumist on möödas ja eilsega võrreldes on kaalunumber juba langenud. Tegelikult ma end iga päev ei kaalu, ent kuna selle väikese väljakutsega alustasin eile, siis loomulikult ka kaalusin eile ent kuna muidu on mu kaalumispäev teisipäev, siis kaalusin ka täna.

Naljakas on see, et ma ei ole üldse inimene kellel oleks kogu aeg vaja midagi näksida. Tavaliselt ei ole mul probleemi vahemikus 12-20 söömata olla või lihtsalt üks jogurt võtta. Nüüd kui nimekiri toitudest, millest võiks/peaks eemale hoidma on pikk, siis on aga tunne, et võiks hobuse ära süüa ja muud ei tahakski kui ainult näksida. Ja noh, idee poolest ma selle hobuse ju ära süüa võiksingi, sest ega LCHF ei kirjuta ju ette kui palju päevas süüa, paraku kõik asjad mida ma tahaksin on just sellest keelatud nimekirjast.

Sellega seoses tasub märkida, et eile sõin ma esimest korda elus keedetud lillkapsast ja brokkolit. Tõele au andes tuleb küll märkida, et ma üritasin nende maitseomadusi peita maitseainekuhja alla, ent algus seegi.

Täna peaks olema aga see päev kus tuleks olla produktiivne. Koristama peaks, poes peaks käima ja tegelikult peaks natukene trenni ka tegema. Ainult toitumisest ei piisa, seda tean ma väga hästi. Paraku on see nii raske kui Eileen tahab kogu aeg mu otsas ronida ja kui Bruno kodus on, siis ma ei taha.

Eks näis kuidas saab 🙂

Lõppu aga väike pildiseeria sellest kui armas ( vähemalt minu jaoks) Eileen peale ärkamist on
leenuhommik
Ja natukene nalja ka

9 kommentaari “14.01

  1. Pilt paremal üleval on the best. 😃 Saara on mõnikord pärast und natuke trossis ja see on minu meelest nii nunnu!

    • Ma ei pidanudki silmas süsivesikuid, seda 20 asja ma tean, ma enda oma kulutan jogurtile, mis mul nö hommikusöögiks on 😀

      Ma rohkem pidasin silmas seda lauset (sealt blogist võetud) ”
      Söö siis, kui oled näljane, kuni tunned, et kõht on täis. Nii lihtne see ongi. Sa ei pea kaloreid lugema ja oma toitu kaaluma. Unusta ära madala rasvasisaldusega valmistooted.” Et kui ma olen näljane, siis ma idee poolest võin hobuse ära süüa kui kõht just vahepeal täis ei saa 😀
      Ma täna hommikul kaalusin 69,8, 179,5cm olen pikk. Mainin ära, sest kaal ilma pikkuseta palju ei ütle 🙂

  2. oih, unustasin lillkapsast ja brokkolist kirjutada 😀
    ma keedan need ära, puistan juustuga üle ja siis ahju. maitsestan puljongiga, siis söödav.
    majoneesiga ka väga hea

  3. Keedetuna ongi jubedad, aga osta aurupott ja auruta ainult paar minutit, et jääksid kergelt krõpsuks, siis on väga head. Mina ei pane isegi maitseaineid peale 🙂 No sojakastet vahel panen.

  4. Aga Sa oled ju täiesti normaal kaalus! Ma olen Sinust 10cm lühem ja vaid 4kilo kergem… Kui 58kg kaalusin, olin täitsa rahul ja väga heas vormis 🙂
    Ma väga selle numbri pärast ei muretseks Sinu puhul 😉

Lisa kommentaar