Beebiga lennukis

Homme tuleb meil Eileeniga kahekesi võtta ette lennureis. Kui ma enne eelmist reisi natukene pabistasin, siis nüüd juba natukene rohkem. Eelmisel korral oli ta väiksem ja unisem ja välismaailmast eriti mitte huvitatud. Nüüd on tal aga vaja kõike näha ( viimase aja suurimaks hitiks on erinevad puud).

Ma tean, et mind ei peaks huvitama teiste inimeste kommentaarid, aga no ikka kuidagi jääb kraapima kui inimesed närvi lähevad. Eelmisel korral kui me Leenuga lennujaamas õigesse väravasse jõudsime, siis läks lahti kommentaaridejada stiilis : appppi,titt,nüüd on sõit rikutud, raudselt röögib terve aja, omg ei või kodus istuda oma titega vä. Selles suhtes, et okei, ma saan aru, et enamik inimesi näeb beebisid ainult kui röökivaid ja mähkmeid täis tegevaid tegelasi, no offence taken. Aga see ei tähenda, et nad tõesti muud ei teeks või, et nad seda kõike just lennusõidu ajal teeksid. Ja taaskord tuleb mul mainida, et ma sügavalt kahtlen, et mõni noor ema kodus mõtleb, et okeeei, täna on mul igav, ostaks endale ja lapsele lennupileti, ajaks tal tuju pahaks ja läheks lennukisse, et nimelt teiste puhkuse algust ära rikkuda. Siinkohal tuleb mainida, et Prantsusmaal on suhtumine beebidesse ja väikelastesse hoopis teine. Siin tuntakse neid nähes rõõmu. Kuigi vahel ka liiga palju, sest mulle nt ei meeldi kui poes suvalised inimesed vankrisse põhimõtteliselt sisse ronivad ja nunnutama hakkavad. 2 äärmust ühesõnaga

Igatahes olen ma lennukiga sõitnud varsti juba sama palju kui Tallinn-Tartu bussiga ja näinud igasugust kontingenti ja ausalt öeldes on beebid ja väikelapsed igakell palju toredamad reisikaaslased kui end lennujaamas lõviks joonud isendid, kes siis lennukis otsustavad teisi rõõmustada näiteks
a) stjuardesside sebimisega ( nende naised ei tee teist nägugi sealjuures, ilmselt loodavad lahti saada :D)
b) väikese laulupalaga. Sõnad ja viis improviseeritud
c) üksteisega kaklema minnes. Sest Mart kurat, ma räääägin, et mu auto on kõvem kui sinu oma, tahad molli saada või ( true story)
d) kõik kombineeritult

Ma ütlen ausalt, et selle tsirkuse asemel ma võtaks heameelega hoopis paar nutvat beebit.

Mul on väikelapsega lennukis ainult 1 veidi ebameeldiv kogemus kui mu kõrval istus üks 2-3 aastane väike preili oma emaga, kes oli Honey Boo Boo ema täpne koopia ( googeldage palun 😀 ), kellel oli Mary Poppinsi käekott. See avaldus siis selles, et kott oli keskmise suurusega aga see küpsiste ja krõpsupakkide varu mis sealt 2 tunni jooksul välja tuli oli meeletu. No ja siis see laps üritas korduvalt oma käsi vastu mu pükse ja kampsunit puhtaks pühkida ja kui ema talle iga 5 sek tagant krõpsu ei andnud, siis ta tagus oma ema ja kriiskas kui kajakas, aga siin oli tegu pigem kasvatusliku probleemiga.

Igatahes loodan ma, et homne sõit läheb meil ilusasti ja,et inimesed ei vaata mind kui kurjategijat kui ma beebiga lennukisse sisenen ja muidugi peamiselt loodan ma, et Eileen suudab end mugavalt tunda ja, et hommikul enne viite sõitma hakkamine ta graafikut väga sassi ei aja.

Eks ma ilmselt raporteerin kuidas sõit läks 🙂

3 kommentaari “Beebiga lennukis

  1. Ilusat lendu ja ära lase ennast teistel häirida ! Lennuk on ühistransport, kui neile ei meeldi, võivad alati ju eralennukiga lennata…või äri klassis..

Lisa kommentaar